قوانین مرجوع و بازپس گیری

ایجاد تغییرات در سفارش

پس از ثبت سفارش همچنان فرصت برای تغییر میزان آسیاب قهوه یا تغییر موارد دیگر در سفارش‌تان وجود دارد، این موضوع را می‌توانید از طریق چت آنلاین پیگیری نمایید.

نارضایتی از میزان ساب قهوه

پس از دریافت محصول چنان چه از میزان آسیاب قهوه رضایت کافی کسب نکردید مورد را در بخش چت آنلاین با همکاران در میان بگذارید تا بسته دیگری با برشت روز و آسیاب جدید خدمت‌تان ارسال شود.

در انتخاب میزان ساب قهوه دقت کنید

متاسفانه در صورتی که بعد از دریافت سفارش‌تان متوجه درست انتخاب نکردن میزان آسیاب قهوه‌تان شدید امکان مرجوع کردن سفارش وجود ندارد.

ارسال در شهر اصفهان

ارسال آنی اختصاصی با تاکسی و پیک اینترنتی،کرایه عهده مشتری

(مبدا شیخ صدوق شمالی،ساعات کار ۱۰تا۱۸)

در این روش پیک یا تاکسی اینترنتی اختصاصی از محل فروشگاه ردپیل (شیخ صدوق شمالی کوچه 61) تا محل انتخابی مشتری درخواست می شود، هزینه حمل توسط دریافت کننده درب محل پرداخت می شود. بدیهی است این روش ارسال در ساعات کاری قابل انجام است.

مراجعه حضوری

(شیخ صدوق شمالی،ساعات کار ۱۰تا۱۸)

در این روش مشتری به محل فروشگاه قهوه ردپیل مراجعه نموده و کالای سفارش داده خود را تحویل می گیرد.

ارسال در سایر شهرها

پست پیشتاز (500+ تومان رایگان)

هزینه ثابت 19000 تومان برای کلیه سفارشات پست استانهای ایران، سفارشات ثبت شده با این روش هر روز تحویل پست می شود، این روش حمل برای سفارشات بیشتر از 500 هزار تومان رایگان است. سفارشات ثبت شده خارج از ساعات کاری کافی استور، روز بعد تحویل پست می شود.

تیپاکس

ارسال با تیپاکس برای استانها و شهرستانهای تحت پوشش تیپاکس فعال است، و همانند پست نهایتا با فاصله یک روز کاری تحویل شعب تیپاکس میشود. هزینه ارسال با این روش برای تمامی استانها مبلغ 35000 تومان ثابت است.

سبد خرید